آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

artin

22 ماهگی آرتین

1390/5/31 18:31
نویسنده : maman parisa
152 بازدید
اشتراک گذاری

این چند روزه مشغول کم کردن شیر آرتینم و طفلکم خیلی با من همکاری میکنه ولیفقط شب موقع خواب خیلی اذیت میشه و هنوز نمیدونه چطور بدون شیر خوردن بخوابه واینقدر گریه میکنه که آخر سر منم گریه میکنم ،خیلی دلم براش میسوزه،تو روز هر چندوقت یکبار میاد که شیر بخوره تا میگم چسب داره میخنده و میگه دس (چسب ) و میره ولیوقتی خوابش بیاد تا میگم چسب خودشو میکوبونه زمین و گریه میکنه ،دو سه شب پیش دیگهساعت 2 یا 2:30 میخوابید ولی دیشب با اینکه خیلی خوابش میومد ساعت 3 گذشته بودخوابش برد اونم با گریه،دوست دارم این روزا بگذره و آرتین اینقدر عذاب نکشه

امروز ظهر داشتیم ناهار میخوردیم که عمه لیلا زنگ زد و گفت زن عمو الهام دردشگرفته و با بابا حمید باید ببرنش بیمارستان و امروز اگر خدا بخواد دخترشون دنیامیاد

ساعت 6 عصر بود که عمه لیلا زنگ زد و گفت آرینا کوچولو دنیا اومده و من کلیخوشحال شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آرمین
2 شهریور 90 9:40
وبلاگ خوبی دارید به سایت ما هم سر بزنید
مامان پارساجونی
11 مرداد 91 0:38
خیلی سخته.راست میگین.حق دارین.ولد گل پسرتون هم مبارکهههههه
مامان آناهیتا
11 مرداد 91 8:54
آرتین جان آناهیتا بهت میگه ای گل ناز کوچک تولدت مبارک
مامان امیرمحمد
11 مرداد 91 10:30
آرتین جان تولدت مبارک پسر قشنگم . بوس چسبی از طرف امیرمحمد و مامانی برای شما پسر نانازی ... قربونت برم عزیز دلم که مامانی دیگه بهت جی جی نمیده ... نازی ...
مامي نسيم ( مامان ملودي )
11 مرداد 91 10:54
عزيزم تولدت مبارك
مامان محمد فرزام
11 مرداد 91 13:05
سلام عزیزم.تولدت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artin می باشد