آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

artin

آرتین و شیطونیاش

1390/5/31 18:31
نویسنده : maman parisa
185 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین من تو این مدت خیلی چیزا یاد گرفته وتمام حرفها و اتفاقات اطرافشومیتونه درک کنه و خدا رو شکر حافظه و هوش خیلی خوبی داره چون کارش اینه که وسایلما رو مخصوصا انگشترا و ساعت منو بر میداره وبازی میکنه و من هر چی میگردم پیدانمیکنم وتا بهش میگم آرتین انگشترم کجاست حتی اگه چند روزم گذشته باشه یادش میادکه کجاست و برام میاره

در ضمن اخلاقای بدی هم پیدا کرده مثلا اگر چیزی رو برداره و نخواد به ما بدههر کاری کنیم نمیده حتی با زور و آرامش و داد و...

وقتی به آرتین اخم میکنم و به چشماش نگاه میکنم متوجه میشه که خیلی عصبانیم وسریع چشماشو میبنده و سرشو میندازه پایین و با یه لبخند موذیانه و البته دلبرانههر 2 ثانیه یکبار نگام میکنه و اینقدر اینکارو انجام میده تا یکیمون از رو بریم کهمتاسفانه اکثر مواقع من خندم میگیره

آرتین خیلی با مزه من و بابا حمید رو صدا میکنه و اگر بخواد چیزی نشون بده یاکاری براش انجام بدیم میگه : بیا ( با کسره رو ب )

و وقتی تشنه باشه دست منو میگیره و میبره پای ظرفشوییو تند تند میگه آ آ آ آ

چند روزی میشه که آرتین بعد از ظهر وقتی خیلی خوابشبیاد رو تاب خوابش میبره و اینجا من سر کار بودم و بابا حمید ازش عکس گرفته

make an avatar


آرتین در حال کمککردن به مامان

make an avatar
Make an avatar

پسندها (1)

نظرات (1)

الناز مامان مهیار
11 مرداد 93 17:19
تولدت مبارک مهیار به وب ما هم سربزن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artin می باشد