آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

artin

از شیر گرفتن

1390/5/31 18:31
نویسنده : maman parisa
227 بازدید
اشتراک گذاری
امشبوقتی بابا حمید رفت سر کار آرتین کلی شیر خورد ووقتی خوابش گرفته بود ساعت تقریبا11:30 بود که کتاب براش آوردم خوندیم و عکساشو نشونم داد و وقتی از کتابا خسته شدخواست شیر بخوره که من یکدفعه تصمیم گرفتم به سینم چسب بزنم و ببینم عکس العملشچیه و وقتی آرتین چسب و دید اولش یکه عقب رفت و شروع کرد به بغض کردن و فقط میگفتماما ماما و یکم دست زد تا چسب و بکنه و دید من میگم اوخ شده دیگه دست نزد و فقطبا بغض منو صدا میکرد و اینقدر بغض داشت که منم باهاش گریه میکردم ،یکی از بدترینلحظه های زندگیم بود، بیشتر از آرتین برای خودم سخته که دیگه نخوام به آرتین شیربدم چون بعد از 21 ماه خیلی عادت کردم . بعد از اینکه دید نمیتونه شیر بخوره خیلیکلافه بود و همش دست منو میگرفت و راه میرفت و یا میبرد تو اتاق یا میگفت تابسوارش کنم وخلاصه کلی باهاش بازی کردم و کتاب خوندم وتاب بازی کردیم ولی هر چندوقت یکبار شروع میکرد با بغض میگفت ماما ماما، بازم دراز کشیدم و دیدم آرتین اصلاطرف شیر نیومد و خودش رو زمین دراز میکشید و با عروسکاش بازی میکرد و گفتم آرتینآب قند میخوری دیدم میل داره براش درست کردم یه استکان و نصف خورد و سرشو گذاشت روشونم ولی بازم نمیخوابید و بردمش رو تخت و گفتم آرتین مامان میخوام بخوابم توامچشماتو ببند و بخواب،ساعت تقریبا 1:20 بود و دیدم بیشتر دوست داره بازی کنهودوباره باهاش بازی کردم و یکدفعه اومد بلوزمو زد بالا که شیر بخوره و تا چسب ودید سریع لباسمو کشید پایین و یه لبخند زد و دراز کشید بغلم و دستمو گرفت گذاشت روگوشش و بهش گفتم سرتو بذار رو سینه مامان تا دستمو بذارم رو گوش تو ، بمیرم الهیاز بس خوابش میومد سریع حرفمو گوش کرد و تا سرشو گذاشت رو سینم و دستمو رو گوششگذاشتم خوابش برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رادین
11 مرداد 91 9:41
تولد تولد تولد مبارک. گل پسر تولدت مبارک 120 ساله شی عزیزم. برای شیر نخوردن موفق باشی
خاله پارمیدا
11 مرداد 92 11:39
منتظر حضور و نظراتتان هستم ------------------()---()-()-()-() ------------------||---||-||-||-|| ------------------{*~*~*~*~*~*~*} ------------------@@@@@@@@@@@@@@@ ---------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} --------------@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ -------------{~*~*~*~*~ ~ ~~*~*~*~*~*~} ------------{~*~*~*~~~ ~~* ~~**~~ ~~**} ------------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} -----------@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ اگه دوشت داشتین پیش ما بیاین تا بلینکیم
خاله پارمیدا
11 مرداد 92 11:40
-----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ...---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~ ~ ~~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~~ ~~* ~~**~~ ~~**} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ منتظر حضور و نظراتتان هستم -----------------()---()-()-()-() -----------------||---||-||-||-|| --------------{*~*~*~*~*~*~*} ---------@@@@@@@@@@@@@@@ --------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ---{~*~*~*~*~ ~ ~~*~*~*~*~*~} ---{~*~*~*~~~ ~~* ~~**~~ ~~**} ---{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*} ---@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عارفه
11 مرداد 92 12:30
تولدت مگه امروز نیست تولدت مبارکککککک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artin می باشد