آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

artin

<no title>

1390/5/31 18:31
نویسنده : maman parisa
150 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی میشه که از  شیر گرفتن آرتینفکرمو مشغول کرده و خیلی نگرانم چون هم آرتین خیلی خیلی وابسته هستش و خودم خیلیعادت به شیر دادن کردم ،نمیدونم یکدفعه از شیر بگیرمش یا به تدریج

امروز صبح ساعت 7 خواب بودم یکدفعه آزتین بازومو بوس کرد و آروم صدام کرد ماماو منو برگردوند تا بهش شیر بدم ،دیگه دلم ضعف رفت برای این کارش و از اون موقعبیشتر نگران از شیر گرفتنش شدم

امروز بابا حمید از پشت فرمون بلند شد و آرتین سریعرفت جاش نشست و تند تند اول فرمون رو اینور و اونور میکرد و بعد دنده رو تکونمیداد و پشت سر هم اینکارارو تکرار میکرد ،دیگه مثل دوربین ضبط میکنه تمام کارایمارو و البته حرفامونو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artin می باشد