آرتینآرتین، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

artin

آخرین روزهای سال 89

1390/5/31 18:31
نویسنده : maman parisa
186 بازدید
اشتراک گذاری

بازم آخر سال شد و من درگیر بستن حسابهای صندوق و آقا آرتینم که تا میبینه منماشین حساب و کاغذامو در آوردم دیگه امان نمیده ،امروز مجبور شدم  دو بار برم صندوق و آرتین رو گذاشتم پیش مامانجون و اینقدر اذیت کرده بود که مامان جون از کمر درد نمیتونست راه بره ،

تازگیها آرتین دیگه وقتی چیزی میخواد یا میخواد چیزی نشون بده منو صدا میکنه ومیگه: مامان ،البته مامان رو با یه لحن خوشگلی میگه

آرتین روز به روز داره بیشتر به شیر خوردن وابسته میشه و من جرات نمیکنم بشینمیا دراز بکشم چون میدوه میاد شیر بخوره

پریروز من و بابا حمید آرتینو بردیم آرایشگاه و موهاشو کوتاه کردیم ولی منزیاد خوشم نیومد چون تازه موهاش بلند شده بود و خیلی بهش میومد و به آرایشگر همگفتم که نمیخوام زیاد کوتاه بشه ولی آرتین از بس گریه کرد من دستاشو گرفتم و باباحمیدم سرشو گرفت تا آرایشگر بتونه موهاشو کوتاه کنه ومنم حواسم نبود و موهاش خیلیکوتاه شد ولی اشکال نداره زود بلن میشه

فردا مراسم چهلم عروس عمه هستش البته هنوز 10 روزمونده به چهلم واقعی ولی برای عید جلو انداختن مراسمو ، نمیدونم چرا اینقدر دلمبرای عروس عمه تنگ شده با اینکه زود به زود نمیدیدمش ولی خیلی دلم میخواد الان بودو میدیدمش،خدا بیامرزدش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به artin می باشد